Az adidasnak nem kellett a fiatalok által megálmodott reklámfilm, ám az a cég szerencséjére a neten szép karriert fut be. A legjobb dolgok az életben ingyen jönnek?

No persze világcégekről és ügyes kreatívokról beszélünk, szóval lehet, nem is annyira független ez a csapat, ami a reklámot összehozta. Ez persze nem sokat számít, ha valakinek számít a nem a csúcsteljesítményt hangsúlyozó, hanem a néző érzelmeire ható rövidfilm.

Ha az adidas-logók és -csíkok eltűnnének, akkor egyszerűen csak megható lenne a sztori, az idősotthonban sínylődő egykori bajnokról, aki még egyszer felrántaná a régi futócipőt. Álmát nem adja fel, és azok segítenek neki, akiket lelkesedése magával ragad. 

Időnként sokan nosztalgiázunk régi dolgokról, és az is előfordul, hogy még az enyémhez hasonló nagyon amatőr sportos élményekre is szívesen gondolunk vissza. Aránylag szerencsés vagyok, mert új kalandokból is bőven akad- és most az jut eszembe, egyszer talán ezekből is szép emlék lesz. Mert valamit bizonyítani önmagunknak jó dolog, fejlődni jó dolog, egy kitűzött célt elérni jó dolog, és aki akármilyen sportot űz, annak ilyen élményből bőven akadhat.